Sinterklaas Actie! Bestel direct wat Lekkers!

Na het succes van vorig jaar is onze Sinterklaas actie dit jaar terug op herhaling! U kunt weer van allerlei lekkers bestellen om onze vereniging te ondersteunen, zoals (chocolade) kruidnoten, speculaas, chocolade figuren of een heel pakket met lekkernijen. Bestel hier!

Heerlijke kruidnoten en speculaas! Bestel direct!

Speculaas-taart, chocoladefiguren of een heel pakket vol met lekkers! Bestel direct!

Dit kan natuurlijk bij onze leden maar ook gewoon vanaf uw smartphone of computer! Als u binnen de gemeente Moerdijk woont wordt uw bestelling zelfs door ons aan huis bezorgd. Woont u buiten Moerdijk, maar wilt u ook graag iets bestellen? Dan is er een afhaalmoment ingepland op woensdag 30 november in de Standaert (vanaf 19:30u). Je kunt natuurlijk je bestelling ook laten meegeven met een van onze leden. Om online te bestellen kunt u de QR code op de onderstaande poster scannen met uw smartphone of deze link volgen! U komt dan gelijk op het bestelformulier terecht. Alvast bedankt voor uw steun!