In Memoriam: Cisca Meesters-Feijns

Op woensdag 15 november is ons zeer geliefde en meest trouwe lid Cisca Meesters komen te overlijden. Cisca is lid geworden van Harmonie Oefening in 1982, en daarmee was zij de langst zittende van onze huidige leden. Wij koesteren tal van bijzondere herinneringen aan haar als mens, jaren waarin lief en leed zijn gedeeld, en waarbij wij konden genieten van haar gezellige aanwezigheid en haar trouwe dienst als muzikant. Vorig jaar nog mochten wij haar feliciteren met haar 40-jarig lidmaatschap van onze vereniging, een prestatie waarvoor zij op het Maestro concert is geëerd met de vergulde speld van de Brabantse Bond van Muziekverenigingen. Cisca was niet iemand die zichzelf graag tot het middelpunt maakte, maar de waardering en aandacht die haar die avond ten deel vielen had zij dik verdiend.

Ook al was zij de laatste tijd niet meer in staat om mee te musiceren, zij bleef de vereniging toch trouw. Na vele jaren met haar saxofoon in het orkest nam zij de laatste paar jaar, gedwongen door haar broze gezondheid, steevast plaats in het publiek, of langs de zijlijn van de tennisbaan tijdens de Dorpsweek. En dat is hoe wij haar kenden, als een buitengewoon lieve vrouw en een zeer loyaal lid.

Lieve Cisca, rust zacht, en bedankt voor je vele jaren van trouwe dienst. Wij zullen jou missen als lid van onze vereniging, maar in onze gedachten ben je voor altijd een deel van Oefening.
Wij wensen Rien, Monique en Sonja, en hun partners en (klein)kinderen veel sterkte toe met dit verlies.