Hart op de juiste plek geslaagd!

Woensdagavond 24 oktober 2012 is een delegatie van het bestuur van Harmonie “Oefening” aanwezig geweest bij de uitreiking van Hart op de juiste plek. Deze actie wordt jaarlijks door de Rabobank gehouden. Verenigingen en clubs uit de regio kunnen hierbij een initiatief insturen waarvoor men sponsors nodig heeft.

Harmonie Oefening deed dit jaar ook mee en vroeg de Rabobank volgend jaar de tour door de gemeente Moerdijk te sponsoren. In dat jaar bestaat de harmonie 150 jaar. In totaal heeft de vereniging voor € 2.500 aan steun aangevraagd. Afgelopen weken konden leden van de Rabobank stemmen op ons project en vele andere.

Het bestuur is niet voor niets afgereisd naar de uitreiking door de Rabobank. Met vreugde kunnen we mededelen dat de Rabobank onze hoofdsponsor wordt bij het project Oefening on Tour (Powered by Rabobank).

Bedankt voor iedereen die zijn/haar stem heeft uitgebracht en een speciale dank aan onze penningmeester die de aanvraag en bijbehorende begroting heeft verzorgt.

[button link=”http://twitter.com/#!/RabobankWBN” color=”orange” newwindow=”yes”] Twitter van Rabobank West-Brabant Noord voor laatste nieuws[/button]