Succesvolle Uitwisseling met Fanfare Langeweg

Op 20 maart heeft Harmonie Oefening samen met Fanfare Muziek Veredelt uit Langeweg een uitwisselingsconcert opgevoerd. De grote zaal in De Standaert was behoorlijk goed gevuld met publiek, dat voor de pauze kon genieten van jeugdorkest The Music Factory, gevolgd door het A-orkest van Harmonie Oefening. Onder meer de nummers Rasputin, Firework (TMF) en Cassiopeia en Sunset Serenade (a-orkest) werden ten gehore gebracht. Gezamenlijk brachten de jeugd en het hoofdorkest ook nog het nummer 2020 Pop Divas.

A-orkest en The Music Factory gezamenlijk op het podium in de Standaert

Na de pauze was het de beurt aan de muzikanten uit Langeweg, waarbij het jeugdorkest wederom de spits mocht afbijten. De jonge muzikanten werden gevolgd door het hoofdorkest van Fanfare Muziek Veredelt die onder meer verrasten met een arrangement van het bekende nummer Arcade van Duncan Laurence. Samen met zangeres Eveline Sand werd het publiek ook nog getrakteerd op geweldig gezongen uitvoeringen van 9 to 5 van Dolly Parton en het Spaanstalige Eres tú! Toen muzikanten en publiek zich na afloop verzamelden in de foyer kon daar zeker nagepraat worden over een geslaagde muzikale middag in Standdaarbuiten. En dat was na twee magere muzikale jaren vanwege corona natuurlijk wel weer eens tijd. Op naar het volgende concert!

Fanfare Muziek Veredelt op het podium