Steun Harmonie Oefening via Rabo Clubsupport!

Ook dit jaar is Harmonie Oefening weer aangesloten bij Rabo Clubsupport. Stem op ons en help mee een leuke bijdrage voor onze jeugdige muzikanten op te halen! Vorig jaar hebben we van Rabo Clubsupport een mooie bijdrage mogen ontvangen die we hebben ingezet voor het instrumentarium van onze jeugdleden.

We zijn gedurende het afgelopen seizoen weer behoorlijk actief geweest, ook met activiteiten voor de jeugd; zo zijn we afgelopen juli nog met een mini-optreden aanwezig geweest op het Zomerfeest van basisschool Aventurijn, en hebben we een talentenshow georganiseerd op onze seizoens-afsluiting. Voor het komende seizoen, waarin wij ook ons 160-jarig bestaan mogen vieren, zijn we ook alweer druk bezig om allerlei leuke zaken voor jong (en oud) te organiseren!

Stemmen is heel eenvoudig voor alle leden van de Rabobank; dit kan namelijk via de mobiel bankieren-app of via de website. Als je wel klant bent bij Rabobank maar nog geen lid, kun je je eenvoudig en kosteloos aanmelden als lid via de Rabo app. Als lid van de Rabobank krijg je ieder jaar 3 stemmen die je kunt uitbrengen op meer dan 400 verenigingen en clubs uit de omgeving, waaronder natuurlijk Harmonie Oefening! Alvast bedankt voor uw steun!