RABO CLUB SUPPORTERS, BEDANKT!

De afgelopen maand heeft Harmonie Oefening meegedaan aan de jaarlijkse actie van de Rabobank, de Rabo CLUBSUPPORT actie. En met succes!

Tijdens deze actie kunnen Rabobankleden stemmen uitbrengen op hun (favoriete) vereniging om zo via Rabo Clubsupport geld in te zamelen voor een bepaald bestedingsdoel. Harmonie Oefening heeft destijds aangegeven het bestedingsdoel te willen inzetten voor de aanschaf van nieuwe instrumenten.

Wij zijn heel blij met de actie, want wij namen vorige week een mooie cheque mee naar huis van 388,15 Euro. Dit bedrag zullen wij goed gaan besteden voor het instrumentarium.

Stemmers, fans en Rabobank Moerdijk; Hartelijk bedankt! Zonder jullie hadden wij niet met dit mooie bedrag gestaan!