Opruimen einde seizoen

De repetities zijn voorbij, het opruimen kan beginnen. En dat hebben de aanwezige leden geweten. Vele stapels uniformen, kisten, materiaal voor de schiettent die de harmonie in het verleden bemande en zeer oude bladmuziek.

Aangezien de harmonie in het nieuwe seizoen weer zal moeten verhuizen naar de Standaard, is het van belang dat zo min mogelijk spullen weer terug moeten. Op de foto daarom hardwerkende leden om de oude muziek op compleetheid uit te zoeken. Wat niet compleet was kon gelijk op een aparte stapel worden gelegd.

Nu het opberghok meteen de helft leger is, kan ook voor deze leden de vakantie echt beginnen.

Een reactie op “Opruimen einde seizoen”
  1. Dat ziet er gezellig uit, met z’n allen op een rijtje! 8) En gezellig was het ook! 🙂