Gelukkig Nieuwjaar!

Harmonie ‘Oefening’ wenst iedereen een fantastisch 2012 toe met heel veel mooie muziek. Nadat wij 2011 op een grootste manier in de kerk van Standdaarbuiten met ons Winterconcert hebben afgesloten, proberen we dit jaar de lijn naar boven door te zetten.

Op vrijdag 13 januari zullen wij na een korte stop weer starten met de repetities. Voor de leden is er tevens na afloop een nieuwjaarsborrel om elkaar de beste wensen te geven. Een week later, vrijdag 20 januari houdt onze vereniging haar algemene ledenvergadering.

Het eerste muzikale optreden zal zijn op zaterdag 21 april. Op deze dag hebben wij een uitwisseling gepland met de fanfare uit Oud Gastel. Het optreden zal daar plaatsvinden.

In Standdaarbuiten zijn wij weer te bewonderen met het Galaconcert, de traditionele opening van de Dorpsweek. Dit zal plaatsvinden op zaterdagavond 12 mei. Het is nog even spannend of dit in de Standaard kan plaatsvinden die op dit moment onder handen wordt genomen. Kan dit niet, dan zal hier uiteraard een oplossing voor worden gezocht.

Nog niet zeker, maar wel in de planning is een repetitieweekend voorafgaand aan het Galaconcert. Harmonie ‘Oefening’ heeft dit twee keer eerder gedaan, te weten in 2009 en 2010. Deze traditie willen we graag in 2012 voortzetten.

We houden graag iedereen via deze website op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Ook kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief of op onze Facebookpagina.