Diatoontje December 2010

Het laatste Diatoontje van het kalenderjaar 2010 is weer verschenen. Het muzikale seizoen 2010-2011 zit er al weer voor de helft op en we hebben net een groot concert achter de rug in Fidei et Arti. Uiteraard vind je in dit nummer een uitgebreid verslag van dit concert plus een selectie van de foto’s die zijn gemaakt.

Verder is het orkest een nieuw lid rijker. Hij stelt zich in dit nummer graag aan u voor.

Een nieuwe rubriek in dit nummer is Tafel 8. Deze rubriek is een proef om de geschiedenis van onze vereniging opnieuw leven in te blazen. Een drietal leden aan de vaste tafel 8 in de Standaard delen met veel liefde al hun ervaringen die ze de afgelopen tientallen(!) jaren hebben meegemaakt. In dit nummer is de rubriek nog in de vorm van korte anekdotes, het volgende nummer hopen we enkele verhalen steeds uitgebreid te kunnen uitwerken.

Tot slot vind je ook in dit nummer weer alle vaste rubrieken. Wij danken in het bijzonder de voorzitter en de penningmeester dat zij hun vaste bijdrage weer hebben geleverd ondanks de drukke werkzaamheden in het bestuur.

Suggesties, verbeteringen en aanvullingen horen wij heel graag. Met hulp van jullie lezers kan het Diatoontje alleen maar beter worden in de toekomst. Mail suggesties en/of opmerkingen naar diatoontje@harmonieoefing.nl.

Met vriendelijke groet, de redactie van het Diatoontje

Klik hier om het Diantoontje van december 2010 te downloaden