Diatoontje april 2012

Het eerste Diatoontje van het jaar 2012 is weer uit. Het is inmiddels alweer april, maar de echte grote concerten die we inmiddels bijna gewend zijn door de afgelopen jaren moeten nog op gang komen. Maar niet getreurd, de Dorpsweek staat al weer voor de deuren daarmee ook ons jaarlijks Galaconcert. Dit jaar is het thema van dit concert liefde. Hoe dit thema precies invulling krijgt, lees je in dit Diatoontje.

Wat al we achter de rug is, is de jaarlijkse ledenvergadering. Hierbij hebben zich een aantal wijzigingen plaatsgevonden.Zo is Michel van Laar onze nieuwe voorzitter en Matto Rijnsburger de nieuwe penningmeester van de vereniging. Beiden hebben in deze editie hun eigen bijdrage. Michel zal namens het bestuur iedereen bijpraten over het reilen en zeilen van de vereniging. Matto zal zich voorstellen aan de lezers van ons blad.In dit Diatoontje ook weer iets over het verleden van onze vereniging. We hebben ons uiterste best gedaan er weer een mooi blad van te maken en hopen op jullie goedkeuring!