Diatoontje september 2012

Daar is ie dan. Het eerste Diatoontje van het nieuwe seizoen 2012-2013. Een seizoen dat veel gaat beloven als we de rondzingende verhalen mogengeloven. Immers, het jaar 2013 is voor onze harmonie een jubileumjaar. De vereniging bestaat in dat jaar 150 jaar en dat betekent groot feest! Ook de redactie van het Diatoontje gaat hier speciale aandacht aan geven.

Daarvoor willen we wel jullie hulp inroepen. Nog voor het einde van het jaar willen wij komen met een speciale jubileum-uitgave van het Diatoontje. Hierin gaan we terugblikken naar de afgelopen 150 jaar (voor zover er nog mensen zijn die zover kunnen terugkijken) en worden de plannen voor 2013 uit de doeken gedaan. Een mooi plan, maar dit gaat ons niet lukken zonder de hulp van anderen, van jullie lezers dus!

Weet je nog een leuk verhaal over de harmonie? Heb je mooie foto’s? Misschien oud materiaal? Wil je een leuk stukje schrijven? Alles is enorm welkom! Dan wordt het ècht een jubileum-nummer! Mail ons: diatoontje@harmonieoefening.nl.

Voordat het zover is natuurlijk eerst nog even genieten van dit nummer meteen speciale bijdrage van een aantal nieuwe jeugdleden die in het nieuweseizoen ons orkest komen versterken. Veel leesplezier en tot het volgend Diatoontje!

De redactie

Diatoontje September 2012