Diatoontje december 2011

Voor jullie het laatste Diatoontje van het kalenderjaar 2011. Een bewogen jaar.

Met het Winterconcert op 10 december en de feestdagen in zicht zijn we al weer bij- na op de helft van het muzikale seizoen 2011-2012. In dit nummer herdenken we onze voorzitter Gerard Vermeulen die zo veel betekend heeft voor onze vereniging, en we kijken vooruit naar het komend Winterconcert. Ook wordt er alvast een tipje van de sluier gelicht over het thema van het galaconcert 2012 en de bijbehorende muziek die we dan gaan spelen.

Verder in dit nummer deel 2 van “Het Blaasorkest”, duiken we de historie weer in in “Hoe het ooit begon…” en stellen 2 leden van The Music Factory zich aan u voor. Ook de mop- pen zijn weer aanwezig, en… nog veel meer!

Alle schrijvers van de stukjes in het Diatoon- tje willen we hierbij heel vriendelijk bedanken.

Wij wensen jullie veel leesplezier toe en wensen jullie alvast hele fijne feest- dag en een heel mooi en muzikaal 2012!

Met vriendelijke groet,

Hans en Sonja