Weekend naar Eersel

Inmiddels een ware traditie: het repetitieweekend van Harmonie “Oefening”. Speciaal bedoeld ter voorbereiding van het komende jubileumconcert, de teambuilding en uiteraard gewoon voor de gezelligheid. Zaten de muzikanten vorig jaar nog in het mooie Biezemortel, dit jaar streek de vereniging neer in Eersel.

De harmonie nam van vrijdagavond 22 maart tot en met zondagmiddag 24 maart zijn intrede in een kampeerboerderij van D’n Hazelaar. Meteen al bij aankomst werd er vrijdagavond nog gerepeteerd. Verder stonden er tijdens het weekend verschillende activiteiten op het programma zoals uiteraard de bonte avond op zaterdagavond. Uiteindelijk doel: een prachtig concert geven op vrijdag 26 april waar het 150 jarig bestaand van de vereniging wordt gevierd.

[button link=”https://harmonieoefening.nl/repetitie-weekend-22-23-24-maart-2013/” color=”orange”] Bekijk de foto’s[/button]

Een reactie op “Weekend naar Eersel”
  1. Ik wens jullie veel plezier en succes bij het komende repetitieweekend. Ik zal 26 april zeker het positieve resultaat ervan komen beluisteren.

Reacties zijn gesloten.