Goed bezochte uitwisseling TMF

Op zondag 20 maart vond er in gemeenschapshuis de Standaard in Standdaarbuiten een uitwisselingsconcert plaats, georganiseerd door Harmonie ‘Oefening’. De uitwisseling was speciaal bedoeld voor jeugd- en opleidingsorkesten uit de regio.

Van Harmonie  ‘Oefening’ deed het orkest The Music Factory mee aan de middag. Daarnaast waren er twee andere jeugd- en opleidingsorkesten te gast. Dit waren de Jeugddrumband van muziekvereniging Oranjevaan uit Fijnaart en het opleidingsorkest van muziekvereniging de Unie, eveneens uit Fijnaart afkomstig.

Reden voor het organiseren van de uitwisseling voor de jeugd- en opleidingsorkesten was met name om naast de hoofdorkesten van de verenigingen ook deze orkesten te kunnen laten optreden voor een groter publiek. Daarnaast was het op een leuke manier muziek maken ook een erg belangrijk aspect van de middag.

[button link=”https://harmonieoefening.nl/fotoalbums/jaar2011/uitwisselingsconcert-the-music-factory-20-maart-2011/” color=”orange”]Klik hier  voor foto’s en een video-impressie[/button]