Themaconcert Film

Zoals ieder jaar heeft Harmonie Oefening ook dit jaar weer haar Galaconcert in gemeenschapshuis de Standaard gehouden. Dit maal was het hele concert in het teken gezet van filmmuziek. Muziek van films als Backdraft en The Lion King passeerden de revu.

Het optreden werd verzorgd door zowel het leerlingenorkest o.l.v. Claudy van Bokhoven en het hoofdorkest o.l.v. Truus Migchielsen-Muizer. Beiden orkest zaten samen op het podium en speelde ook enige werken samen.

De zaal was voor het concert geheel omgetoverd tot een filmzaal met filmposters aan de muren en twee schermen aan weerszijden van het podium waar filmbeelden op werden geprojecteerd van fimmuziek die op dat moment werd gespeeld.

Na afloop van het concert vond een loterij plaats en was er nog tijd voor een gezellig praatje. Klik hier om de foto’s van dit galaconcert te bekijken.