Zondag 3 juli: concert Blomhof

Op zondag 3 juli jongstleden heeft Harmonie ‘Oefening’ met een buitenconcert het muzikale seizoen 2010-2011 afgesloten. Het concert vond plaats in de tuin achter De Blomhof in Standdaarbuiten.

De weersomstandigheden waren prima voor de gelegenheid. Afgezien van wat overlast door de wind scheen de zon heerlijk. Naast het toegestroomde publiek werd het concert ook aangeschouwd door enkele bewoners van de Blomhof die toegekeken vanaf hun eigen balkon.Het spits werd afgebeten door het leerlingenorkest van ‘Oefening’, The Music Factory. Dit orkest is wat uitgedund na het afgelopen Galaconcert omdat enkele jeugdleden in dit orkest zijn gestopt en nog alleen meespelen met het grote orkest. Desalniettemin zette de nieuwe lichting jeugd een mooi concert neer onder leiding van Claudy van Bokhoven.

Daarna was het de beurt aan het grote orkest van de harmonie, eveneens onder leiding van Claudy van Bokhoven. Er werden enkele werken gespeeld van het afgelopen rockconcert afgewisseld met enkele marsen.

Na deze muzikale afsluiting was er voor de muzikanten van de vereniging zondagmiddag een afsluitend tennistoernooi en een barbecue.

[button link=”https://harmonieoefening.nl/fotoalbums/jaar2011/concert-blomhof-3-juli-2011/” color=”silver”]Klik hier voor de foto’s[/button]

,
Een reactie op “Zondag 3 juli: concert Blomhof”
  1. Er was weer volop te genieten tijdens het zomerconcert van de harmonie. Het park bij de Blomhof is een heel mooie locatie voor een vrolijk, luchtig concert en dat bleek ook wel uit de reacties van het publiek. Veel belangstellenden, die volop genoten van een uurtje populaire muziek. Een waardige afsluiting van het seizoen. Voor alle leden een prettige vakantie!

Reacties zijn gesloten.