Repetitieweekend vermoeiend maar zeer geslaagd

Een vermoeiend en gezellig weekend kwam vandaag voor de leden van Harmonie Oefening ten einde. Voor de derde keer in vier jaar tijd kwamen de leden een weekend lang bij elkaar om zich optimaal voor te bereiden voor het komende concert. Deze keer op de kampeerboerderij in Biezemortel. Heel wat uren werden er daarom gezwoegd onder de altijd enthousiaste en nimmer vermoeide dirigente Claudy van Bokhoven.

In de uurtjes die overbleven hadden de leden Marieke, Vivianne en Renske een leuk programma in elkaar gedraaid waarbij de club in verschillende teams werd onderverdeeld en opdrachten kregen voorgeschoteld. Eén daarvan een spel waarbij in zware vermomming gehulde leden moesten worden ontmaskerd. Uiteraard was er ook sprake van een bonte avond.

Een speciale dank gaat dit jaar uit naar Ton die zaterdagavond voor voortreffelijk klaargemaakte nasi zorgde.

Het was dit jaar nog even de vraag waarvoor de harmonie precies ging repeteren. Het repetitieweekend was vastgezet in een periode waar er nog van uit werd gegaan dat de Standaard verbouwd en weer open was en de Dorpsweek gewoon door ging. De Dorpsweek gaat echter dit jaar in een gewijzigde vorm door en de Standaard gaat pas officieel open in september van dit jaar.

Knopen moesten daarom dit weekend worden doorgehakt. Hierbij is besloten het ‘Galaconcert’ gewoon op de gebruikelijke datum, zaterdag 12 mei, door te laten gaan. De locatie wordt hierbij de nieuwe basisschool. Verder zal de harmonie ook ingaan op het verzoek van de Dorpsweek om op zaterdag 19 mei een miniconcert in de tent te geven.

Van het weekend zijn uiteraard foto’s en filmpjes gemaakt. Hieronder vind je een compilatie van alle foto’s. De filmpjes en losse foto’s zijn zo snel mogelijk te vinden in het fotoalbum.

[button link=”https://harmonieoefening.nl/fotoalbums/2012-2/repetitieweekend-biezemortel-23-24-25-maart-2012/” color=”orange”] Ga naar de foto’s[/button]

.

Repetitieweekend Biezemortel 23-24-25 maart from Hans on Vimeo.

5 reacties op “Repetitieweekend vermoeiend maar zeer geslaagd”
  1. Mooie filmpjes en mooie foto’s van jullie repetieweekend. Zo snel al zo keurig op de website. Ziet er allemaal heel goed uit!

2. Ziet er zeker goed uit allemaal! Ook mooie foto’s en een heel leuk filmpje met toepasselijk muziek erbij!

3. Dat was echt een super weekend 🙂 Leuk om die foto´s te kijken! Met een tof filmpje erbij, en zo snel al!!! Super!

4. Had al het idee dat ik een hoop ging missen. Na het zien van de foto’s kan ik dat alleen maar bevestigen. Het ziet er super gezellig uit!