Repetitiedag

Inmiddels is de repetitiedag bij Harmonie “Oefening” een traditie geworden. Vandaag werd dit gebruik weer vol goede moed voortgezet. Gezien het vroege tijdstip op zondagmorgen voor sommigen een ware uitdaging. Des te bewonderenswaardig dat de opkomst voor deze repetitie hoog was.

De repetitiedag was op touw gezet als voorbereiding voor het komende Winterconcert 2012. Dit concert vindt net als vorig jaar plaats in de kerk van Standdaarbuiten. Vanaf half november zijn de kaartjes voor de komende editie weer verkrijgbaar bij supermarkt Jac Attent.

Vandaag werd gebruikt door dirigent Claudy van Bokhoven om zowel orkest als ensembles goed voor te bereiden op het komende concert. Op de foto het koperensemble dat in de kerk een optreden zal verzorgen. Naast dit ensemble vormen ook de saxofoon en klarinetten een eigen ensemble met verrassende muziek. Daarnaast wordt er een gitaargroep uitgenodigd als gast op de avond zelf. Een concert wat je niet moet en mag missen.