Harmonie Oefening geeft serenade

Op zaterdagavond 31 mei rond de klok van zeven uur heeft Harmonie Oefening een serenade gegeven. De serenade werd gegeven naar aanleiding van het Galaconcert dat Harmonie Oefening op 26 april gaf. Na afloop van dit concert werd een Amerikaanse veiling door Oefening georganiseerd waarbij het orkest zelf bij opbod onder de hamer ging.

De winnaar van de Amerikaanse veiling koos er voor om Harmonie Oefening ‘cadeau’ te doen aan zijn ouders die in gemeenschapshuis de Standaard beiden hun 85e verjaardag vierden.

Een reactie op “Harmonie Oefening geeft serenade”
  1. Onze verbazing was groot toen we jullie zagen aan marcheren. Helemaal niet vermoedend dat het voor ons bedoeld was. Maar plotseling herinnerden we het galaconcert van 26 April en het plan van de Amerikaanse verkoop, maar van de uitslag kon ik niets te weten komen.
    Maar het was leuk en hebben er erg van genoten.
    Onze dank daarvoor en nog velesuccesvolle muzikale jaren toegewenst.
    Nogmaals bedankt!!

Groeten