Geslaagd Evening Caffee Concert!

In een knusse foyer hebben wij afgelopen zaterdag ter opening van Dorpsweek Standdaarbuiten een geslaagd Evening Caffee concert gehouden, waarbij de toehoorders een gevarieerd muzikaal programma konden ervaren onder genot van een koffie speciaal… of een biertje of wijntje natuurlijk! Mooie muziekstukken als Aladdin (met TMF), Ivanhoe en Lord of the Dance werden vakkundig, en met de nodige humor, aangekondigd door onze leden Vivianne en Kim… en zo nu en dan ook door onze dirigent Erwin! De ideale combinatie van muziek en gezelligheid… al zeggen we het zelf!

Noteer bovendien vast het volgende in je agenda: op 24 en 25 november houden we een mooi dubbelconcert ter viering van ons 160-jarig bestaan!šŸŽ‰