Donateursactie 2010

Het is weer bijna zover! Op vrijdag 24 september en de week daaropvolgend komen leden van Harmonie ‘Oefening’ weer bij u langs de deur om te vragen of u voor het komende seizoen donateur van onze vereniging wilt zijn. De actie gaat die vrijdagavond van start vanaf 19.00 uur in de avond.

Leden zullen u vragen een steunkaart van de vereniging te willen kopen en zo ons financieel te steunen. De kaarten zullen 3,00 euro per stuk bedragen.

Mensen die meer willen doneren en meer dan 15,00 euro schenken, worden Vriend van ‘Oefening’. Dit betekent dat u een jaar lang ons vereningsblad Het Diatoontje in de bus krijgt (drie edities per jaar) en gratis toegang heeft tot ons Galaconcert als opening van de Dorpsweek in mei 2011.  U zal voor dit concert op de gastenlijst worden gezet.

Wij danken u bij voorbaat enorm voor de steun en hopen u te mogen begroeten bij één van onze (muzikale) activiteiten in het seizoen 2010-2011.