Succesvolle start donateursactie

Vrijdagavond 24 september om klokslag 19.00 uur is de jaarlijkse donateursactie van Harmonie ‘Oefening’ weer van start gegaan. Alle leden waren gevraagd deze avond wat vroeger aanwezig te zijn dan de gebruikelijke repetitie om de huizen van Standdaarbuiten af te gaan voor nieuwe donateurs.

Ieder jaar is het weer spannend wat de opbrengst van de actie de eerste avond zal zijn. Dit is immers het gros van de gehele opbrengst. Daarnaast is september en oktober de periode in Standdaarbuiten dat meer verenigingen langs de deuren gaan, omdat dit de maanden zijn waarop het nieuwe seizoen van start gaat.

Gelukkig liep ook dit jaar de actie weer geslaagd. Al op de eerste avond werd een flink geldbedrag opgehaald. De komende week zullen de resterende straten worden bezocht. Verder hoopt de vereniging nog verschillende donaties te ontvangen via overmaking per bank. Op de adressen waar niemand thuis was, is een kaartje door de vereniging achter gelaten.

Wij willen nu al iedereen die donateur van onze vereniging is geworden ontzettend bedanken voor hun steun. Wij begroeten u graag bij één van onze volgende concerten.