3e editie voorspeelavond geslaagd

Voor de derde keer werd zaterdagavond 3 maart door Harmonie Oefening een voorspeelavond onder haar eigen leden georganiseerd.  De leden brachten hierbij in verschillende combinaties mooie muziekstukken te uitvoer. De avond werd hierbij geopend door The Music Factory aangevuld met enkele leden uit het hoofdorkest.

De voorspeelavond werd in 2009 voor het eerst georganiseerd in de Standaard van Standdaarbuiten. Wegens de verbouwing hiervan, is het thuishonk van de vereniging tijdelijk verplaats naar het voormalige bibliotheekgebouw naast de Standaard. De editie van dit jaar vond dan ook daar plaats.

Onder het publiek waren niet alleen eigen leden, maar ook andere belangstellenden die onze leden kwamen aanmoedigen.

[button link=”https://harmonieoefening.nl/fotoalbums/2012-2/voorspeelavond-2012/” color=”orange”] Bekijk foto’s van de voorspeelavond[/button]

,
Een reactie op “3e editie voorspeelavond geslaagd”
  1. Complimenten voor Hans,omdat je de film en de foto’s zo snel op de site hebt gezet. Heel leuk om te zien,het was ook een leuke avond met verschillende muziekstukken. Zeer geslaagd.

Reacties zijn gesloten.