Harmonie ‘Oefening’ gaat solo!

Inmiddels alweer een jaar geleden gaf Harmonie ‘Oefening’ in het culturele centrum Fidei et Arti in Oudenbosch een zeer succesvol concert samen met de bekende pianist Cor Bakker. Wegens het succes komt er dit jaar een vervolg.

Opnieuw zal de vereniging haar beste beentje voorzetten. Dit maal niet met één bekende artiest, maar met medewerking van vele professionele muzikanten en zangers die het concert extra glans zullen geven. Het programma kent vele diverse stijlen aan muziek en brengt zo voor iedereen wat wils. Zo zal het nummer Pequena Csardas worden uitgevoerd met een prachtige saxofoon door beroepsmuzikant Andreas van Zoelen. Maar ook een meer swingende stukken als But Not For Me met zang zal voorbij komen. En wat dacht u van I Dreamed A Dream uit de musical Les Misserables, eveneens uitgevoerd met zang?

Het orkest zet haar beste beentje voor met concertnummers als Tsar Boris en Fanfare for a Friend. Het programma bevat nog vele andere mooie nummers waar we u graag mee willen verrassen!

Het concert zal plaatsvinden op zondag 28 november 2010 in Fidei et Arti te Oudenbosch en begint om 14.00 uur in de middag. Kaarten voor het concert zullen 7,50 euro bedragen en zijn in de voorverkoop te krijgen bij Supermarkt Jac Attent uit Standdaarbuiten en ’t Koepelke in Oudenbosch.

[learn_more caption=”Poster van het concert”]

[/learn_more]

Een reactie op “Harmonie ‘Oefening’ gaat solo!”

Reacties zijn gesloten.