Lentekriebels Knutselmiddag

Op zondagmiddag 13 april vond de jaarlijkse knutselmiddag voor de jeugdleden van Harmonie Oefening  plaats. Van 13.30u tot 18.00u was het huis van de familie Teunissen de uitvalsbasis voor de jeugd van Oefening.

Dit jaar stond de middag in het teken van het aankomende concert:  ‘Lentekriebels’.  Net als vorig jaar  konden de jeugdleden van Oefening hun creativiteit kwijt in een zelf te schilderen spandoek. Muzieknoten, bloemen, kleurige instrumenten en muzikale confetti vulden aan het eind van de middag het doek. Daarnaast werd er dit jaar ook driftig geknipt en gevouwen, want er moesten mooie corsages worden gemaakt die de leden zullen dragen tijdens het Lentekriebels concert.  Het resultaat mag er wezen!

De jeugdleden van Oefening werden daarnaast getrakteerd op chocolade paaseieren die de paashaas goed (soms iets te goed…) had verstopt in de tuin van Riet en Rinus. Aan het eind van de middag werd door masterchefs Annemiek en  Sjors als afsluiter een heerlijke pizza bereid.