‘Ik heb gin stem over’ – Een geslaagde 2.0 versie van WC Experience meets Harmonie Oefening!

Afgelopen zaterdag vond de 2e editie plaats van WC Experience meets Harmonie Oefening tijdens de Dorpsweek in Standdaarbuiten. Met onder anderen de bekende nummers van de WC Experience als ‘een natte pan in de kast’ en ‘mag ik hier rooke’ werd de Rock & Loll-band versterkt door onze leden.

Zaterdagmiddag werd in de warme feesttent nog een soundcheck gedaan en de laatste puntjes op de ‘i’ gezet en kon ’s avonds het dak eraf. Naast de trouwe fans van de WC Experience waren ook onze eigen trouwe fans aanwezig.

Eerder deze week was Harmonie Oefening al vertegenwoordigd bij de tennis (waar we helaas net buiten de prijzen zijn gevallen) tijdens Dorpsweek Standdaarbuiten. We kunnen dus terugkijken op een geslaagd concert en een geslaagde Dorpsweek.

In de loop van de week zullen hier enkele foto’s geplaatst worden die zijn genomen door Kijk op Moerdijk. Ook zij namen een kijkje in de feesttent afgelopen zaterdag.

Wij danken alle sponsoren en bezoekers voor dit geslaagde concert. Houdt onze Facebookpagina en website in de gaten voor de volgende evenementen en noteer alvast: 29 juni om 19.30 uur. Een avondje film met Harmonie Oefening!

Dit concert werd mede mogelijk gemaakt door Gemeente Moerdijk.