Gelukkig Nieuwjaar

Vrijdag 8 januari 2010, de eerste repetitie van Harmonie Oefening in het  nieuwe jaar en tevens de traditionele nieuwjaarsborrel. Namens alle leden en bestuur van Harmonie Oefening wensen wij al onze volgers de beste wensen voor 2010 toe.

Ook dit jaar staat de kalender van Oefening weer boordevol activiteiten waarbij de muziekliefhebber aan zijn trekken komt. Het eerstvolgende concert is ons jaarlijkse Galaconcert in de Standaard in Standdaarbuiten voor de opening van de Dorpsweek. Dit jaar zal het thema klassieke werken en Big Band muziek zijn.

Voor die tijd hebben wij eind februari voor onze eigen leden een voorspeelavond georganiseerd. Hierbij zullen alle leden alleen of in een groep een stuk ten gehore brengen. Ook hebben we wegens het succes van vorig jaar ook dit jaar in april weer een weekendje weg naar Arnemuiden.

Verder gaat Harmonie Oefening dit jaar een optreden verzorgen in Brugge (België). Dit zal tevens de afsluiting van seizoen 2009-2010 zijn. Tot slot zijn er plannen om aan het eind van het jaar ook nog een mooi concert te geven.

Genoeg te beleven dus. Wij hopen alle liefhebbers van onze vereniging dan ook weer te mogen begroeten op de verschillende activiteiten. Bezoek ook regelmatig deze website voor het laatste nieuws en de kalender met het volledige overzicht.