Een bijzonder fout uurtje van Harmonie Oefening

Afgelopen vrijdag 29 maart bracht Harmonie Oefening in ‘de Standaert’ de meest foute muziek ten gehoren. De kaarten voor de bierproeverij waren enkele dagen voor aanvang van het concert al uitverkocht en ook de entreekaarten zonder bierpakket werden veelvuldig gekocht.

Het was een andere setting dan men normaal van Oefening gewend is. In de meest kleurrijke en foute kleding verscheen Harmonie Oefening in ‘de Standaert’.

De avond kreeg al aan het begin een bijzonder randje, toen voorzitter Marieke van Viegen een van de leden in het zonnetje wilde zetten: Chris Hoppenbrouwers. Na haar speech gaf zij het woord aan loco-burgemeester Thomas Zwiers. De loco-burgemeester wist te vertellen dat Chris al sinds 1996 een trouw lid is van Harmonie Oefening en van 1997 tot 2017 een actieve rol heeft gespeeld in het bestuur. Nog altijd levert Chris een actieve bijdrage aan de activiteiten van de Harmonie en ondersteunt het bestuur waar nodig. Chris is daarom benoemd als lid in de Orde van Oranje-Nassau. Wij zijn trots en blij met Chris als lid en willen hem daarom van harte feliciteren met zijn Koninklijke Onderscheiding.

Wij willen iedereen bedanken die deze avond aanwezig was en hopelijk tot het volgende concert! Deze staat gepland op 1 juni tijdens Dorpsweek Standdaarbuiten: Harmonie Oefening meets WC Experience 2.0.