Afscheid na meer dan 50 jaar lidmaatschap

Na meer dan 50 jaar lid te zijn geweest van Harmonie Oefening, heeft Wim Fens besloten vanaf 2009 te stoppen als actief muzikant bij onze vereniging. Wim is al die jaren lang slagwerker geweest in het orkest.

Om hem te bedanken voor alle jaren van trouw lidmaatschap, werd hij samen met zijn vrouw uitgenodigd voor de nieuwjaarsreceptie van Oefening afgelopen vrijdag 9 januari in de Standaard. Daar kregen beiden uit handen van de voorzitter een bos bloemen en dinerbon aangeboden. Daarnaast speelde het orkest speciaal voor Wim een mars en kreeg hij van ditzelfde orkest applaus.

Wij bedanken Wim voor zijn lidmaatschap en hopen hem en zijn vrouw nog vaak te mogen begroeten als bezoeker op één van onze vele concerten en andere activiteiten.