Harmonie Oefening sluit jubileumjaar af met een groots winterconcert

Op zaterdag 7 december a.s. zal harmonie Oefening haar 150 jarig jubileumjaar afsluiten met een groots opgezet Winterconcert in de voormalige R.K. Kerk in Noordhoek.

Harmonie Oefening, onder leiding van Claudy van Bokhoven, pakt in haar jubileumjaar nog één keer uit met een sfeervol concert waarbij dit keer gekozen is voor het steunen van een goed doel de stichting Wensambulance Brabant. Vanwege de sluiting van de R.K. Kerk in Standdaarbuiten is de harmonie uitgeweken naar Noordhoek. De kerk zal deze avond feestelijk worden aangekleed en voorzien worden van sfeervolle verlichting die de kerk een spectaculair aanzicht zullen geven.

Op het zeer afwisselende programma staan onder andere een compilatie van the Phantom of the Opera, Ouverture pour un matin d´automne, Hine e Hine. Bij andere stukken zoals Concertino en Dancing Ebony begeleidt het orkest enkele solisten. Naast de harmonie verleent ook coverband Quark haar medewerking met een akoestisch optreden.

Kaarten voor dit sfeervolle concert kunnen gekocht worden in Noordhoek bij Café Noordhoek en in Standdaarbuiten bij Jac Attent. In de voorverkoop zijn ze daar te koop voor € 7,50. Kaarten aan de zaal zullen € 10,- kosten.

,