Extra steuntje van Prins Bernard Cultuurfonds

Zoals inmiddels bekend is Harmonie Oefening dit jaar jarig en viert het haar 150 jarig bestaan. Dit gebeurt ondermeer met een mooi jubileumconcert op vrijdagavond 26 april in ’t Sandt te Standdaarbuiten.

Als extra financiële ondersteuning om dit concert te organiseren, heeft de vereniging bij het Prins Bernard Cultuurfonds een verzoek ingediend. Het cultuurfonds heeft tot onze grote vreugde hier erg positief op gereageerd en een mooi bedrag van € 500,- aan de harmonie gedoneerd.

[box type=”info”] Meer informatie over het cultuurfonds? Ga naar www.cultuurfonds.nl.[/box]

Een reactie op “Extra steuntje van Prins Bernard Cultuurfonds”
  1. Wat een prachtige donatie van het Prins Bernard Cultuurfonds! Voor ons een extra stimulans om er een prachtig concert van te maken waar hopelijk heel veel mensen van mee gaan genieten.

Reacties zijn gesloten.