Schoolconcert Harmonie Oefening

Speciaal voor leerlingen van de basisschool Sint Antonius uit Standdaarbuiten is door Harmonie Oefening een schoolconcert georganiseerd om de kinderen bekend te laten worden met een harmonie.

Naast het spelen van enkele muziekstukken stond de avond vooral in het teken van uitleg. Voor de aanwezigen werd daarom een leuke quiz georganiseerd waar voor de beste antwoorden een prijsje aan werd verbonden. De allerkleinste konden een kleurplaat inleveren en hier eveneens een prijsje mee winnen.

De uitleg van de verschillende muziekinstrumenten en stijlen muziek die een harmonieorkest zoal speelt werd gedaan door dirigent Truus Migchielse-Muizer.

Tijdens het schoolconcert zijn enkele foto’s gemaakt die hieronder zijn te bekijken.

,