Winterconcert levert € 1250,- op voor het Vergeten Kind

17 december vond het 6e winterconcert van Harmonie Oefening plaats in de voormalige R.K kerk in Noordhoek. De kerk was al vroeg bijna helemaal volgestroomd met publiek en fans van Oefening en het popkoor Bling. Om precies 20.00 uur werd het startsein gegeven voor het concert met het thema Sprookjes. Het orkest stond dit jaar voor het eerst onder leiding van Rens van Leeuwen, dirigent van Oefening sinds half juni.
Op het programma stonden onder andere composities uit Frozen, the Hobbits en the Witch and the Saint. Het geheel werd professioneel en zeer enthousiast aan elkaar gepraat door Mariska van Beek. Kim de Witte ontving namens het Vergeten Kind de cheque met het mooie bedrag van €1250,- de NHTV verzorgde tijdens het concert hele mooie opname van het koor, orkest en dirigent. Voor het publiek een mooie manier om kennis te maken met het reilen en zeilen van een orkest tijdens het uitvoeren van de muziek.
Na afloop van het concert werd in de foyer nog gezellig nagetafeld onder muzikale begeleiding van Mister Jay. We kunnen met trots terugkijken op een fantastische avond!

Een reactie op “Winterconcert levert € 1250,- op voor het Vergeten Kind”
  1. Zaterdagavond genoten van een heel stemmig, sfeervol en muzikaal concert van onze harmonie, onder de inspirerende leiding van de jonge dirigent Rens van Leeuwen. Het thema van de avond, sprookjes, kwam in alle stukken tot zijn recht. De stemming, het samenspel en de dynamiek in het orkest: prima. Ik heb er echt van genoten. Het optreden van Bling was niet erg overtuigend, maar dat mocht de positieve stemming over het mooie optreden van onze harmonie niet drukken. Een prachtige muzikale avond dus, in een hele mooie setting. Ik nodig het bestuur ook uit na te denken over een mooi concert in onze eigen Standaert.