Heb jij nog een mooi verhaal?

Het jaar 2013 moet het jaar worden van Harmonie “Oefening”. Onze vereniging bestaat dan namelijk 150 jaar en om dit te vieren staat deze periode bol van de activiteiten. Ook het verenigingsblad van onze harmonie, het Diatoontje, wil haar steentje bijdragen aan dit jubileum.

Aan het einde van het huidige kalenderjaar wil de redactie terugblikken op 150 jaar Harmonie Oefening en al vooruit kijken naar het jaar 2013. Een dergelijke editie kan de redactie van het Diatoontje echter niet alleen voortbrengen. Daar hebben we de hulp van anderen bij nodig. In het bijzonder mensen die leuke verhalen weten over onze harmonie ze met de lezers willen delen.

Het mag zo gek zijn als je zelf wilt, kort of lang geleden, de redactie hoort het graag. Ook is oud materiaal zoals foto’s enorm welkom.

Heb je een mooi verhaal of herinnering van of met Harmonie Oefening? Mail de redactie met het e-mailadres diatoontje@harmonieoefening.nl!