Zomeravondspectakel 2010

Op zaterdag 3 juli 2010 heeft Harmonie ‘Oefening’ het muzikale seizoen 2010-2011 feestelijk afgesloten met een dag vol activiteiten.

In  de middag werd door zowel jeugd- als hoofdorkest een leuk concert gegeven bij de Blomhof in Standdaarbuiten. Helaas werkte het weer niet mee, waardoor het concert noodgedwongen binnen moest plaatst vinden. Dit maakte het concert niet minder mooi.

Voor de leden en aanhang was er aansluitend een barbecue in gemeenschapshuis De Standaard te Standdaarbuiten. En last but no least was er voor iedereen die maar wilde een feeestavond georganiseerd om de dag af te sluiten. Hoofdact hierbij was coverband Qwark die een uitgebreid programma ten gehore brachten.

Harmonie ‘Oefening’ zal komende vrijdag 9 juli en vrijdag 16 juli nog tweemaal een openbare repetitie houden. Hierbij zal het orkest, mits een weer het toelaat, in Standdaarbuiten zelf buiten de repetitie houden. Daarna zal ook voor onze vereniging de zomervakantie beginnen.