Leuke eerste editie voorspeelavond

Op vrijdag 26 februari heeft Harmonie ‘Oefening’ onder haar eigen leden en enkele andere belangstellende een voorspeelavond gehouden. Leden bereidden alleen of in groepjes een muziekstuk(je) voor en brachten dat ten gehore. Ook het kersverse opstaporkest met nieuwe leerlingen trad deze avond op.

De avond werd op een vlotte manier en met humor aan elkaar gepraat door Marieke van Viegen.

Het was de eerste keer dat de harmonie een dergelijke avond organiseerde. Leuk was hierbij dat ook vele ouders en andere geïnteresseerden naar de Standaard waren gekomen om het spel te aanschouwen.

Tussendoor was er ook nog tijd voor het bedanken van enkele mensen. Yvonne ter Heijden werd bedankt voor de vele jaren hulp in het bestuurd. Afgelopen ledenvergadering is zij gestopt in het bestuur en Petra Kapitein is haar opgevolgd.

Ook José Fleuren werd bedankt. Zij stelde jarenlang haar zolder beschikbaar voor het stallen van alle instrumenten van de harmonie. Rob van Bokhoven heeft haar taak overgenomen.

Van de avond zijn enkele foto’s gemaakt die in het fotoalbum zijn te vinden (met excuses voor de wat mindere kwaliteit). Er is ook nog wat filmmateriaal geschoten van de avond. Wellicht dat dit ook nog (afhankelijk van de kwaliteit) op de website komt.

Update: voor de liefhebbers hier nog een klein filmpje om een indruk te krijgen wat er is gespeeld die avond. Excuses voor de zeer slechte beeldkwaliteit. Doe de ogen maar dicht en luister naar de mooie klanken.

,
2 reacties op “Leuke eerste editie voorspeelavond”
  1. Ik vond het een hele leuke avond, leuk om te zien en te horen.
    En ondanks de zenuwen :-S ook heel erg leuk om zelf te spelen.
    Wat mij betreft voor herhaling vatbaar hoor! 🙂

En ondanks de slechte beeldkwaliteit een leuk filmpje hoor 🙂

2. Niet geweten dat er ook gefilmd werd, anders had ik natuurlijk beter mijn best gedaan 😉
    Erg leuk inderdaad om iedereen te horen, maar zelf spelen… daar ben en blijf ik toch niet zo van! Sorry Claudy!

Reacties zijn gesloten.