Voorspeelavond editie 2012 – zaterdag 3 maart

Ook dit jaar studeren de leden van Harmonie “Oefening” voor elkaar en belangstellenden een muziekstuk in om uit te voeren. Alleen, in een groepje, alles komt voorbij tijdens de avond. Ook de jeugd van de vereniging zal meedoen aan de voorspeelavond.
De traditie van de voorspeelavond is inmiddels al weer enkele jaren oud. In het jaar 2009 werd de avond voor het eerst georganiseerd in de Standaard van Standdaarbuiten. Wegens de verbouwing hiervan, is het thuishonk van de vereniging tijdelijk verplaats naar het voormalige bibliotheekgebouw naast de Standaard. De editie van dit jaar vindt dan ook daar plaats.

Zaterdag 3 maart vanaf 19:00 uur gaat de avond van start. Leden, ouders, verzorgers en belangstellenden zijn van harte welkom om de talenten van onze muzikanten op een andere manier dan in orkestvorm te komen bewonderen.

,