Uitwisselingsconcert met fanfare Amicitia uit Dirksland

Op vrijdag 7 november aanstaande organiseert Harmonie Oefening een uitwisselingsconcert met muziekverenging Amicitia uit Dirksland (FOTO). Het concert vindt plaats in gemeenschapshuis de Standaard te Standdaarbuiten en begint om 20:30 uur.

Van beide verenigingen brengt zowel het leerlingenorkest als het hoofdorkest diverse muziekstukken ten gehore. Daarnaast sluiten beide verenigingen de avond af met een gezamelijk nummer. De avond zal worden geopend door het leerlingenorkest van Amicitia, A4kids, waarna het hoofdorkest een vervolg aan de avond zal geven. Na de pauze is het de beurt aan Harmonie Oefening uit Standdaarbuiten.

Alle geinteresseerden zijn van harte uitgenodigd om op vrijdag 7 november in de Standaard het concert bij te wonen. Toegang is gratis.

Onder voorbehoud van wijzigingen zullen de volgende stukken ten gehore worden gebracht:

Leerlingenorkest Amicitia, A4kids:
Let’s do it