Sportief weekje muzikanten 'Oefening'

De muzikanten van Harmonie ‘Oefening’ hebben tijdens de 35e Dorpsweek een sportief weekje achter de rug.

Bliezen ze afgelopen zaterdag nog de longen uit het lijf voor het Galaconcert. Afgelopen dinsdag stonden ze al weer op de de tennisbaan. Door een fout bij de aanmelding van een andere vereniging, werden dit onverwacht twee teams. Het team Marieke, Rick en Claudy bereikte succesvol de finale waar ze helaas het onderspit moesten delven.

Twee dagen later deed een team mee met het beachvolleybaltoernooi op de Markt in Standdaarbuiten. Hier werden helaas geen prijzen behaald.

Hieronder enkele foto’s voor de liefhebbers. Meer op foto’s via de volgende link: http://picasaweb.google.nl/rickvanderheijden/DorpsweekStanddaarbuiten2010?feat=directlink

4 reacties op “Sportief weekje muzikanten 'Oefening'”
  1. Effe dat stukkie veranderen lijkt mij? Bedoel.. Claudy, Rick & Mariek hebben het prima gedaan toch?

2. Zo goed? Mijn welgemeende excuses voor de verkeerde vermelding. Was zeker niet bewust de bedoeling. Knap gedaan Claudy, Marieke en Rick!

3. Claudy, Marieke en Rick, ook nog via deze weg de complimenten van mij. Goed gedaan hoor!
    Enne…. Leuke foto’s 😀

Reacties zijn gesloten.