Seizoensafsluiting ’18

ecny5184

8 juli, een zonovergoten dag.
Locatie: Camping Markdal te Standdaarbuiten.

Het idee van het bestuur was om de seizoensafsluiting van dit jaar binnen de gemeente te houden op een locatie waar we nog niet eerder hadden gespeeld. Al snel kwamen we uit op de camping! Onze voorkeur ging uit naar 8 juli. Na contact gelegd te hebben met Klaas en Sylvia Smit kwamen we erachter dat zij geheel toevallig de Markdal Fair op deze dag op de planning hadden staan. Dit is een evenement waar ze de bezoekers vermaken met vele (streek)kraampjes, pluktuin, springkussen, kinderactiviteiten, eten & drinken, muziek en spektakel. Een uitgelezen kans voor ons dus!

Rond 14:30 zijn we gestart met ons muzikale programma welke ongeveer een uur heeft geduurd. Daarna hebben de leden zelf een rondje gedaan over de Fair onder het genot van een drankje. Afsluitend hebben we een gezamenlijke BBQ gehouden en de dag afgesloten met een dankwoord voor alle leden.

,