"Oefening" niet alleen muzikaal

Zoals wel vaker geschreven zijn de leden van Oefening niet alleen maar met muziek bezig. Dit bleek ook weer afgelopen dinsdagavond tijdens het tennistoernooi van de Dorpsweek waaraan twee teams van Harmonie Oefening meededen. Claudy, Rick, Peter, Sjoerd en Marieke hadden hierbij een belangrijke taak, namelijk de tweede plek behouden die de afgelopen jaren gewonnen was.

Bij de eerste wedstrijd tegen team Zomerkamp bleek wel dat Oefening al een jaar geen racket meer had aangeraakt, hierbij verloren zij met 4-0. Een geluk dat er dit jaar twee teams van Oefening waren, hierdoor was er natuurlijk meer kans op de tweede plek. De tweede wedstrijd tegen SRV kwam Oefening al wat meer op gang en wonnen zij dan ook met 2-1. De volgende wedstrijden tegen de Markbouwers en SVC waren ook beide voor Oefening wat een plek in de finale betekende!

De finale begonnen Peter en Rick erg sterk. Met een 2-0 voorsprong op de Brandweer, een geduchte tegenstander, werd er gewisseld. Onze sterspeler Sjoerd kwam in de plaats van Peter, waarbij Sjoerd en Rick het potje dus afmaakte. Ondanks de enorme aanmoedigingen van hun teamgenoten Claudy en Marieke is het helaas net niet gelukt om de eerste plek te halen. Niet getreurd, ook met een tweede prijs zijn de leden van Oefening erg blij!

Daarnaast nog een grote dank aan onze trouwe supporters Cisca, Chris, Gitta, Kelly en Theo!

[button link=”https://harmonieoefening.nl/2013-2/tennistoernooi-dorpsweek-dinsdag-7-mei-2013/” color=”orange”] De foto’s[/button]