Knutselmiddag "Harmonie on tour"

Aanstaande 22 en 23 juni staat er een weekend gepland, namelijk “Harmonie on Tour”. Hierbij geven we concertjes in vijf kernen van de gemeente Moerdijk, namelijk Fijnaart, Zevenbergen, Klundert, Willemstad en Standdaarbuiten. Tijdens deze concerten zitten we als harmonie in een trailer.

Natuurlijk moet deze trailer er zomers en fleurig uitzien, en wie kunnen daar nu beter bij helpen dan de meiden van het leerlingenorkest! Eerst hebben we samen 151 vlaggetjes geknipt om zo een totale lengte van 26 meter vlaggenlijn te kunnen maken. En natuurlijk geen gewone vlaggetjes, maar muzikale deze keer, in de vorm van muzieknoten.

Na het knippen van de vlaggetjes, het eten van tosti’s en veelvuldig snoepen, was het dan eindelijk tijd om het eigen spandoek van het leerlingenorkest “The Music Factory” te gaan schilderen. Gelukkig bleef het heel de middag droog en begon zelfs de zon te schijnen, zodat we met z’n allen buiten op het terras konden zitten.

Natuurlijk kon er niet gewerkt worden zonder muziek, dus dat werd ook geregeld. Wantja, een middagje met leden van de harmonie zonder muziek kan echt niet. Kortom een gezellige middag met een fleurig resultaat.

Groetjes,
Joyce

[button link=”https://harmonieoefening.nl/2013-2/knutselmiddag-voorbereiding-tour-zondag-26-mei-2013/” color=”orange”] Meer foto’s[/button]

Een reactie op “Knutselmiddag "Harmonie on tour"”
  1. Dat hebben de meiden van the music factory
    F A N T A S T I S C H gedaan!
    Ziet er gezellig uit, nu wil toch iedereen komen kijken en luisteren…..

Dank jullie wel

Reacties zijn gesloten.