Intensieve repetitiedag

Vandaag, zondag 20 november, heeft Harmonie “Oefening” een intensieve repetitiedag achter de rug. Deze dag stond in het teken van het aanstaande winterconcert dat op zaterdag 10 december plaatsvindt in de kerk van Standdaarbuiten.

De dag begon vanochtend al om half tien met het klarinettenensemble, gevolgd door het koperensemble. Beide groepen zijn gevormd met muzikanten uit het orkest en zullen apart optreden tijdens het winterconcert. Rond elf uur was het de beurt aan het grote orkest. Die repeteerde vervolgens in één stuk door tot half één in de middag. Na een welverdiende lunch werd de repetitie in de middag tot ongeveer vier uur voortgezet.

De repetitiedag werd erg productief gevonden door zowel dirigent als muzikanten.

Enkele foto’s van de dag vind je hier!