geslaagde 5e editie van het winterconcert

Op zaterdag 12 december was de voormalige R.K kerk in Noordhoek het toneel voor de 5e editie van ons Winterconcert. In een goed gevulde kerk presenteerde TMF, het A-orkest en diverse ensembles zich. De reacties van het publiek op de diverse optredens waren erg lovend.

Dit was wat BN de Stem erover schreef:

NOORDHOEK – In een prachtig verlicht kerkgebouw van Noordhoek hield Harmonie Oefening uit Standdaarbuiten zaterdagavond haar kerstconcert.
Het was de vijfde keer, een lustrum, dat de harmonie een kerstconcert hield. De eerste jaren in de kerk in Standdaarbuiten, maar sinds de sluiting van die kerk in het kerkgebouw van Noordhoek. Voor dirigent Claudy van Bokhoven was het de laatste keer dat zij het kerstconcert dirigeerde. Zij neemt volgend jaar juni afscheid als dirigent van Harmonie Oefening.
Jeugdorkest The Music Factory opende het concert met The Sound of Music en Christmas Spirit.

Dit jaar had de harmonie geen verenigingen van buiten uitgenodigd. Alleen musici uit eigen gelederen werkten aan het concert mee, in allerlei ensembles.

Oefening gaat nu 3 weken genieten van een korte vakantie. Op 8 januari zal de eerste repetitie weer zijn met aansluitend een nieuwjaarsborrel. Hopelijk in ’t Sandt maar gezien alle ontwikkelingen rond de opvolging van Ton en Hetty is dat op dit moment nog onduidelijk.

,