Geslaagd winterconcert 2014

Zaterdag 13 december was de 4e editie van ons Winterconcert. In een sfeervolle en bomvolle kerk in Noordhoek werd een mooi en afwisselend programma ten gehore gebracht. Het publiek genoot van de afwisseling tussen de muziek van Oefening en het koor Opus165. Speciaal was dit jaar dat het concert live in beeld gebracht werd door studenten van de NHTV uit Breda. Het gaf het publiek een goed beeld van het reilen en zeilen van een orkest en koor tijdens het uitvoeren van hun nummers.

De stichting Haarwensen, die dit jaar als goed doel gekozen was, ontving aan het eind van de avond een cheque ter waarde van € 1000,

Daarnaast hebben we afscheid genomen van Cees Machielse, die na 65 jaar lidmaatschap, heeft besloten een punt te zetten achter zijn actieve muzikale carrière.

Daarnaast zal er een DVD verschijnen waarop de hele avond terug te zien en te horen zal zijn. De foto’s van het concert zijn geplaatst onder foto’s 2014- winterconcert

3 reacties op “Geslaagd winterconcert 2014”
  1. Ik heb weer volop genoten van het winterconcert van harmonie oefening. De samenwerking met het koor Opus 165 was bijzonder geslaagd en leverde een heel sfeervol en afwisselend concert op. De organisatie had zich weer bijzonder ingespannen, de kerk was weer fantastisch mooi uitgelicht. Kortom: een mooie zaterdagavond! Harmonie Oefening, ga zo door!!!!

2. Dank je wel voor het aanpassen! Wij vonden het ook een zeer geslaagde avond met prachtige muziek! Bedankt voor alles!