Eerste prijs volleybaltoernooi

Een viertal leden van de harmonie plus twee mannen extra hielden afgelopen zondag 30 januari de eer hoog van de vereniging. Onder de naam Smèsch! namen Sonja, José en Peter, Jürgen, Ton en Hans deel aan het nieuwjaarstoernooi van volleybalvereniging SRV.

De eerste wedstrijden werden regelmatig met overmacht gewonnen en zo bereikte het team ongeschonden de finale van het Toernooi.

Daar bleken de krachten enigszins weg te zijn gevloeid waardoor gedurende de hele wedstrijd tegen een kleine achterstand werd aangekeken. Met de laatste krachten werd in de zoemer de stand gelijk getrokken: 44 – 44.

Het beslissende punt werd met een goede service gewonnen door Smèsch! De appel-kruimeltaart die verbonden was aan de eerste plaatst werd met smaak opgegeten. Volgend jaar zal het team van de harmonie uiteraard haar titel verdedigen en hopen we weer te mogen rekening op de hulp van Ton en Peter die ons team kwamen versterken.

Een reactie op “Eerste prijs volleybaltoernooi”
  1. Ik vond het heel erg gezellig!
    En dan ook nog super dat we gewonnen hebben. Een verrassing was de eerste prijs! Wel iets anders dan de veelbesproken slagroomtaart 😉 ,maar…. hij smaakte heerlijk!
    Volgend jaar weer! 😀

Reacties zijn gesloten.