Claudios

Nog minder dan een maand en dan is het zover ……
Claudios, het afscheidsconcert van Claudy bij Oefening. De voorbereidingen zijn in volle gang en zoals altijd wordt het weer spannend of alles precies op tijd klaar is en de muziekstukken klinken zoals ze horen te klinken. We hebben nog drie, extra lange, repetities voor de boeg waarbij de puntjes op de i gezet zullen worden. Iedereen zet zijn/haar beste beentje voor om Claudy een mooi afscheidsconcert te bieden. Ook Claudy haalt nog een keer alles uit de kast om iedereen tot op het bot te motiveren en te stimuleren.

Nieuwsgierig geworden? Bestel kaarten via info@harmonieoefening.nl of bij een van de leden. Kaarten zijn ook te koop via Attent in Standdaarbuiten. Ze kosten €10,- in de voorverkoop en €12,50 op de avond zelf. Het concert is op 11 juni in de voormalige R.K. kerk J. de Doper in Standdaarbuiten.