Thema Galaconcert 2012 bekend

Het thema voor het Galaconcert van 2012 is bekend. De komende editie is het plan om het concert in het teken van “Alles is Liefde” te laten staan (o.a. naar de gelijknamige Nederlandse film). Dit is het resultaat van een intensieve vergadering die de commissie voor het Galaconcert kort geleden heeft gehad. Deze commissie bestaat uit enkele leden van het harmonie-orkest.

De plannen zijn om net als een aantal jaar terug stukjes toneel tussen de muziekstukken door te laten zien. Hierbij wordt dan een liefdesverhaal verteld tussen twee mensen en het orkest speelt hierbij passende muziek. Wie de toneelstukjes gaan spelen is nog niet bekend.

De exacte invulling van het verhaal is eveneens nog niet bekend. Hiervoor zal naar alle waarschijnlijkheid eerst de muziekcommissie bij elkaar komen om te bekijken welke mogelijkheden er allemaal zijn kijkend naar de huidige stukken in muziekbibliotheek van onze vereniging.

Verdere informatie volgt!

P.s. opmerkingen of ideeën? Laat het de commissie voor het Galaconcert weten.