Stand van zaken jubileumconcert

Vrijdag 26 april komt met grote sprongen dichterbij. Op deze dag geeft Harmonie “Oefening” haar spetterende jubileumconcert ter gelegenheid van haar 150 jarig bestaan. De voorbereidingen daarvoor zijn in volle gangen.

Zoals in verschillende kranten en op de website heeft gestaan en staan, zoekt de harmonie naar oud-leden voor het opzetten van een reünie-orkest. Inmiddels hebben al vele oud-leden gehoor gegeven aan deze oproep. Komende zondag zullen oud-leden en huidige leden voor het eerst samen repeteren in ’t Sandt. Tijdens het jubileumconcert zal een deel van het programma met oud-leden worden uitgevoerd.

Daarnaast zijn er verschillende oud-dirigenten benaderd om op deze avond weer voor even het orkest van Oefening door een muziekstuk te leiden. Ook hierop hebben enkele oud-dirigenten gereageerd.

Uiteraard zitten er nog meer ideeën in de pijplijn. Houd deze website in de gaten om op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen.